Friday, March 2, 2012

Full House Season 2 korean drama 2012 terbaru



Full House merupakan siri drama Korea yang sangat popular sejak awal kemunculannya tahun 2004 lalu di Korea dan kepopularannya sampai booming di Indonesia.



Full House, drama korea ini menceritakan tentang kawin kontrak antara pemeran utamanya Han Ji-Eun (Song Hye Kyo) dan pelakon bernama Lee Young-Jae (Rain). Ceritanya romantis tapi juga banyak bumbu komedi jadi sangat banyak yang menyukainya.

Full house sudah mendapatkan kejayaan yang luar biasa di Indonesia dan ada kabar kalau Full House 2 sekuel kelanjutan full house sedang dalam tahap pengeluaran akan segera tayang maret tahun 2012 mendatang. Melanjutkan kejayaan Full House sebelumnya tentu di Full House 2 berusaha masih tetap menggunakan pelakon dan pelakon yang sudah berjaya membintangi Full house.

Namun apa daya, sepertinya di serial FullHouse 2 ini akan ada beberapa pergantian pemeran Tokoh Utamanya. Salah satunya ialah Rain yang tidak mungkin boleh memerankan Full House 2 ini kerana sedang mengikuti Wajib tentera Korea Selatan.



Pelakon Full House 2
no min woo full house 2
No Min Woo - Pelakon utama cowo Full House ii


hwang jung eum full house2
Hwan Jung Eum - Pemeran cewe Full House season 2




Desas desus siapa pelakon utama Full House season 2 pengganti rain dan song hye kyu sejak beberapa bulan lalu banyak beredar. Namun sekarang sudah jelas sejak dilakukannya penandatangan oleh kedua-dua belah pihak.

full house 2 terbaru
Hwang Jung Eum & No Min Woo Pemeran Utama Full House 2


Jadi pemeran utama full house 2 yang sudah pasti bermain ialah Hwang Jung Eum dan No Min Woo.

"Pada tarikh 24 Oktober, keputusan final telah dibuat untuk casting Full House 2. Untuk masa yang cukup lama, ada banyak perbincangan tentang pemain filem ini. Namun setelah agensi dan penerbit berbicara, kontrak tentang pemain filem ini akhirnya ditandatangani," seperti yang dikeluarkan Core contents Media (metroTvnews.com). "



Kita Tunggu saja kehadiran Full House 2 Mac 2012 akan datang apakah pemeran baru dan cerita sekuelnya boleh sesukses Full House sebelumnya. Untuk sinopsis full house 2 sendiri belum ada beredar jadi kita belum boleh meneka bagaimana alur cerita pastinya namu tentu tetap seperti drama full house sebelumnya tentang kawin kontrak dengan unsur komedi yang kental.



Sekadar selingan neh buat korea lovers, di amerika juga ada serial dengan nama yang Sama Full House looo. Serial yang berjaya sejak tahun 1983

full house amerika
FullHouse Amerika

Rujukan: Full House 2 dramawiki, Wikipedia, Metrotvnews, All Thing Full House 2 soompi.com, Image Google

.

Related Post



0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes